biymey :'>
POSTED ON Ahad, Disember 18 AT 8:56 PTG \\
assalamualaikum and hi 
tetibe tadi temenung sesorang
rasa  terr-rindu pulak dekat makcik kepohh aku dua orang ni 
*biymey :')
genggg kita taksekolah lama dah.pastu masingg/2 cuti
sebok dengan hal sendiri sampaikan takde contact apa semuaa kan
yelaa lagi/2 korangg dua meniaga pulak tu .aku fahamlah mmg busy teruk
punya kan cuti/2 sekolah gini kan .hm lelagi tahun depan aku dah taksatu kelas dengan korang
mak aihh dah takdapat berkepitt dah tiga/2 :'( sedihh ni sedihni .haha  
nasib baik aku pindah kelas sebelah jorr so masa rehat dapatlah lepak dengan korang kan
weheee jangan lupa kat aku dahh aa taw :'< 

 #hee guwaa sayang giloo gambar ni :'> 

ihope our friendship will never end until we have been finished 
the secondary school okay geng ;') 
|
|
V