2014
POSTED ON Khamis, Ogos 28 AT 9:50 PTG \\


Alhamdulillah i still have a chance to write in my own blog. after a few years ago tkpernah menulis apa-apa dlm blog ni rasa macam.. hahaha kelakar, kekok pun ada. 


Pejam celik dh nak hujung tahun 2014. ya Rab rasa macam masa tu cepat sangat, ke aku sendiri yang leka pun tktahu lah. lepas serba banyak sweet and sour momentyg berlaku dalam tahun ni, aku tahu ,semua tu Allah dh aturkan. gelak, ketawa ,menangis,meraung tu semua cuma akan jadi memori manis/pahit je dalam hidup kita ni and kadang kenangan tu bakal dilupakan or hilang camtu je dari minda. aku rasa lah. 


dan.. Al-fatihah untuk abang kesayangan, Muhd Azizi bin Ahmad (27/12/1994  - 3/1/2014)yang dah kembali ke rahmatullah. kitorang rindu kau bang. rindu cara kau buat lawak sampai kitorg bedekah tak berhenti. Harap Allah akan bagi kitorg peluang untuk berjumpa dengan kau dkt akhirat nanti. Amin


 nak cakap pasal diri sendiri. diri sendiri yg dah makin meningkat umur "sweet seventeen yg tak berapa nak sweet dan yang bakal menghadap illahi mungkin,bila bila masa ja. dengan konflik hidup yg tak habis2 aku kena fikirkan setiap hari. tapi aku selalu mintak Allah permudahkan jalan hidup aku, dan alhamdulillah, aku steady je tapi kadang ada part jgk yang aku tk boleh nk buat diri aku ni steady.haha 


tak ada ending yg menarik but aku rasa bersyukur,

 bersyukur dengan life baru walaupun permulaan tahun ni myb agak teruk, tapi alhamdulillah as usual boleh teruskan kehidupan cambiasa dan aku jumpa orang-orang baru. orang yang insya'Allah bakal be a part of my family.haha amin aku doakan along bahagia dengan akak Jannah dan someone yang mungkin  insya'Allah akan serious dan boleh terima cacat cela aku apa ada nya.ya i hope so cik dimple.

 enough writing.
ok bye Assalamualaikum..